IMAM AL-MEHDI A.S(Al Ajal Imam-e-Asr a.s.) - Q&A In Urdu
Site menu

Our poll
Did You Like The Website

Total of answers: 1462

Site Existence

web counter
Site Meter
Statistic

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0



سوال 1 -- کیا یہ جائز سمندر میں تیرنے یا رمضان کے مہینے میں دن کے دوران طالاب ایک؟ 
1 جواب -- یہ اجازت دی گئی ہے جب تک تم پانی نگل نہیں. 

Question2 -- کیا یہ جائز کریم چہرے پر ڈال روزے کی حالت میں؟ 
2 سؤال وجواب -- یہ روزے پر اثرانداز نہیں ہوتی. 

سوال 3 -- آپ کے منہ میں آپ کی اجازت سے نگل آپ کی تھوک تھی یہ بھی تو؟ 
3 سؤال وجواب -- یہ جائز ہے. 

-- سوال اگر 4 ایک شخص برش کے ساتھ ٹوتھ دانت اس پر غلطی سے چسپاں تھا توپھر نگل گيا؟ 
4 وجواب -- اس کا روزہ کلی کے دوران نہیں صفر خود سے یقین تھا کہ وہ اگر. 

5 سوال -- اگر کوئی شخص منہ rinsed اس پھیر دیا تاکہ وہ پانی صاف کر سکتا ہے لیکن نگل غلطی سے؟ 
5 سؤال وجواب -- اس کا روزہ کلی کے دوران نہیں صفر خود سے یقین تھا کہ وہ اگر. 

6 سوال -- میں موسم گرم ہی وقت کی وجہ سے میں کام کرتے ہیں اور تیزی سے کام نہیں کر سکتی میں تعمیر اور ، تو میں کیا کروں؟ 
6 سؤال وجواب -- روزہ رکھنا واجب ہے ، لیکن اگر آپ یہاں پیاس لگے گی ہی پہنچ بھی ایک حد ہوتی ہے جہاں تم خوف محسوس کرو تو تم شاید نقصان خود میں یا خاتمے اور مشکل صورت حال پینے کیا ضروری ہے اور دن کے آرام کے لئے مضبوطی سے تھامے رکھیئے آپ کی ، بلکہ یہ بھی بنا اپ رمضان کے بعد اس کے روزے. 

7 سوال -- روزہ اور کاجل کیا میں ڈال کر اپنے خوشبو ٹوٹ جاتا ہے؟ 
7 سؤال وجواب -- یہ بہت تیزی سے اپنی نہیں ٹوٹے گا. 

8 سوال -- رمضان کے مقدس مہینے کے دوران بیکر پینے کا پانی کر سکتا ہوں؟ 
8 سؤال وجواب -- اگر وہ حالات مشکل بن گیا پیاس میں اور collapsing یا حد تک اس سے ڈرنے کا نقصان کے لئے اپنی طرف سے پینے کے لئے حلال ہے اس کے لئے ہے مگر اس پر پوری کرنے کے لیے ہونا چاہئے کہ یہ بعد میں. یہ ایک فرض پر کافی ہے ، جو ضروری ہے اور آپ دن کے آرام کے لئے مضبوطی سے چمٹے ہوئے احتیاط ہے. 
اس بات کا یقین اس کے پاس تھا کارکردگی کا مظاہرہ رمضان غسل (رسم کا مہینہ غسل) اور تو روزے شخص تھا -- ایک 

9 سوال ، لیکن روزہ کے بعد کچھ وقت اسے احساس ہوا کہ کارکردگی کا مظاہرہ نہیں کیا تھا اسے غسل ، تو اس کے حکم سے کیا ہے؟ 
9 وجواب -- روزہ صحیح ہے. 

10 سوال -- کیا روایت کا حکم کا ہے ایک کمزور ہیں جو بیان کرتے وقت یہ بیان کرتے ہیں جو یا روزے کے بغیر متعلقہ اسے جس کے لئے؟ 
10 سؤال وجواب -- روزہ باطل نہیں ہوتا. 

11 سوال -- ایک شخص روزہ دار روزہ بھول گیا تھا کہ وہ ، اور پانی سے کہا تھا کہ وہ فراہم کرنے سے انسان دوسرے. جائز نے پانی یا پانی فراہم کرنے کے انسان اس کے روزے کے اسے یاد کرنا چاہئے ساتھ فراہم کرنا ہے؟ 
11 سؤال وجواب -- یہ پانی کے ساتھ فراہم وہ ہے جائز. 

12 سوال -- کیا میں روزے کی غریب ہوں اور تکلیف سے جسمانی کمزوری کی صحت پوری روزے کی حالت میں دوران سال جبکہ اچھی طرح مشق میری کر رہا ہوں اور میں ناکام کو روزانہ کام ، اور میں مہینے کے آخر کی سینہ تک نفسیاتی رہنے میں اور میرے پاس نہیں اسلامی حکم کی وجہ سے میں ایک انجنیئر ہوں اور میرا کام انجینئرنگ منصوبوں شامل ہے. 
12 سؤال وجواب -- یہ awkwardness برداشت نہیں یا صرف بیماری کے روزہ توڑنا جائز نہیں کی کمزوری کے علاوہ اگر کوئی اسے نقصان پہنچاتا ہے تم سے یا وجوہات. لیکن اگر روزے کی حالت میں کام کر رہی ہے کہ کمزوری کی وجہ سے ہوتا ہے ، تو پھر ایک کام کے اوقات میں تبدیلی یا انہیں یا کسی اور کام وغیرہ کے لئے تلاش کم ہونا چاہئے 

13 سوال -- جسم پر کاسمیٹک میں لگانے سے روزہ کے صحيح ہونے پر نقصان پہنچا وہاں ایک اور بھی بارود؟ 
13 سؤال وجواب -- وہاں نقصان ہے کوئی 
14 سوال -- کیا میں روزے رکھنے کی سفارش کی اجازت کے دوران واجب اور پیسٹ دانت کے لئے استعمال دانت صاف کرنے کا برش اور روزہ باطل ہو جاتا ہے اس سے کہ ان چیزوں کی. 
14 سؤال وجواب -- جائز ہے ، صرف اس صورت میں کچھ بھی نہیں پیٹ نزول میں. 

15 سوال -- دوسری ہے اور پانی اسے جائز کے ساتھ غرارے کرنا انسان کے لئے ایک روزہ. 
15 سؤال وجواب -- یہ غسل (wudhu جائز کی نیت سے پانی کے ساتھ روزہ رکھنے سے انسان کے لئے غرارے کرنا) ، اور وجوہات کی بناء پر دیگر ، صرف اس صورت میں وہ / وہ پانی کسی بھی نگل نہیں جان بوجھ کر ، اور وہ / وہ اگل دینا چاہئے اس کے اس کی / لار گلگلا تین گنا کے بعد. 

16 سوال -- کیا یہ جائز روزے کے لئے استعمال Miswak (دانت ریاست کے دوران) چھڑی؟ 
16 سؤال وجواب -- یہ چھڑی کے دانت ایک جائز استعمال کرنے کے لئے انسان کے لئے ایک روزہ ، لیکن اگر کوئی شخص منہ کو نکال لیا Miswak (دانت لاٹھی اس کی صورت میں اس کی / وہ / وہ منہ سے یہ ضرور لوٹ کر نہیں لوگ ہیں کہ جب یہ اگر مگر نمی پر مشتمل ہے انسان باہر spits جو تھوک سے منہ میں ہے منہ ، یا نمی کہ Miswak (دانت) رہو تھوک میں موجود نہیں پر یہ لوٹانے کے بعد ،. 

17 سوال -- کیا یہ جائز روزے کے دوران غذاییت ریاست اور انجکشن انجیکشن کے لئے؟ 
17 سؤال وجواب -- رگ پٹھوں یا شہ انجکشن میں ایک انجکشن دوا یا دوسرے ذریعے سے روزہ باطل نہیں ہوتا. اسی طرح اس کے کان میں مرض کے قطرے یا آنکھ سے روزہ بھی اگر وہ منہ میں رنگ یا ذائقہ کسی ظاہری سبب فاسد نہیں ہوتا کا استعمال کرتے ہوئے. سپرے کہ سانس لینے کے عمل کو آسان اور اگر مال ہوا میں ہوتا ہے اور نہ کھانا نلی پر مسح کا استعمال کرتے ہوئے باطل کے علاوہ روزہ نہیں ہے. 

18 سوال -- ہوائی جہاز عملی کام کے گھنٹے اس کے آخر میں ہے عائد ، ، ہر وقت میں پانی پینے کو ، جو روزے کے اس حکم ہے؟ 
18 سؤال وجواب -- اگر ماہ رمضان کے کام کے دوران ذکر ضروری ہے کہ تنخواہ ان کے لئے محفوظ اور awkwardness چھوڑ کر دوبارہ زندہ کرے گا اسے ، تو وہاں پانی کی رقم کی ضرورت ایک نقصان میں شراب پینے نہیں ہے اور qadha (سال روزے میں دن بعد کے تھے) کے اور اس دن کوئی kaffara (ایک تپسیا ہے) اس کی طرف سے ادا کی جائے. 

19 سوال -- اگر کوئی کام کرنا تھا پر مجبور کیا اور میں کرنے کے لئے ضروری تھا موسم پینے حرارت انتہائی کی وجہ سے یا پانی ، یا تو عملی مثال کے طور پر کی طرح کی ضرورت. وہ / وہ رمضان کی پکڑ مہینے میں کرنا کیا ہے؟ 
19 سؤال وجواب -- اگر ماہ رمضان کے کام کے دوران ذکر ضروری ہے کہ تنخواہ ان کے لئے محفوظ اور چھوڑ یہ awkwardness گے اور راہ مشکل ، پھر وہاں پانی کی رقم کی ضرورت ایک نقصان میں شراب پینے نہیں ہے اور qatha (دن میں بعد میں روزے اس دن کے سال) اور اس کی کوئی kaffara (ایک تپسیا ہے) اس کی طرف سے ادا کرنا. 

20 سوال -- ہم نے سویڈن شمالی شہر میں Boden ہیں میں کہاں اس جگہ میں رات کرتا ہے پولینڈ اور نہ زیادہ ایک ڈیڑھ گھنٹے اور واضح کیا ہے کہ ، کی نمائش کے ساتھ 2am 12am کرنے کے بارے میں ہے سے کی لالی طلوع آفتاب کے ساتھ ہی موجود ہے ، وہاں رات کی تاریکیوں میں کوئی ثبوت نہیں ہے ، سو ہم نے مغرب ، Isha'a اور فجر کی نماز کے وقت کے لحاظ سے شک میں مبتلا ہیں. اس وقت کے لحاظ سے ہے ، رمضان کے مہینے کے طور پر ، اگر وہ ان دنوں کے دوران شروع ہوتا ہے ، روزہ دار کا طریقہ کار کیا ہوگا؟ 
20 سؤال وجواب -- غروب اگر طلوع آفتاب کے ساتھ موجود نہیں لالی ہے سب ، پھر (مغرب) کے بعد پورے چاند اور احاطہ کرتا ہے پوری طرح سے اس بات کا یقین کر ضروری ہے. صبح نماز کے لئے وقت طلوع آفتاب سے پہلے ہے اور ایک ایسا کرنے کی صلاحیت کے ساتھ اس دن کی تیزی سے مکمل کرنا ہوگا. اگر کوئی شخص ناقابل برداشت عجیب صورتحال میں پڑ جاتا ہے ، تو اس کا روزہ ٹوٹ جائز ہے ، اور qatha کر (اس کے بعد کے بعد سال میں) دن روزہ رکھنا.
  Updated 19.11.2016
Comments


2nd ISLAMIC MONTH

Safar-ul-Muzaffar

1st - Battle of Siffin (37 AH)

3rd - Birth of Imam Mohammad Baqir(as) - (57 AH)

7th - Birth of Imam Moosa al-Kazim(as) - (128 AH)

6th, 8th or 13th - Martyrdom of Hazrat Sakina bint al-Hussain(as) - (61 AH)

9th – Battle of Nahrwan - (38 AH)

17th – Martyrdom of Imam Ali ibn-e-Moosa ar-Riza(as) - (203 AH)

19th - Attack of Abraha on Khana-e-Kaaba with elephants

20th - Arbaeen - Chehlum of Martyrs of Karbala

28th - Martyrdom of Imam Hasan(as) - (50 AH)

28th - Wisal of Prophet Muhammad(sawaw) - (11 AH)

29th - Martyrdom of Imam Ali ibn-e-Mossa ar-Riza(as) - (203 AH) (Second tradition)


Site Created By: S.M.Akhtar & S.M.Shabbar   Sipah  - Jaunpur (U.P) , India © 2016
 Please recite Surah Fatiha For My Grand Mother Late.  Shar-Bano  d/o Late Mohd.Hussain & For My Nana Late. Sayed Ziyaraat Hussain s/o- Late Abul Hassan Zaidi
Website builderuCoz